Informatii privind garantia produselor AMORA

Extensiile AMORA sunt realizate din par 100% natural, de origine indiana, calitate remy. Parul brut este procurat direct de la sursa (Templele Hindu din India) si prelucrat intr-unul din cele mai mari centre de prelucrare a parului din Asia de Est, pentru ca tu sa ai cele mai calitative extensii la cel mai mic pret!

Certificarile ce insotesc produsele Amora , atesta calitatea firului de par , respectiv par 100% natural calitate remy pentru extensiile de par (extensii clip on, cozi, trese, extensii tape in, bretoane) si par natural calitate non-remy pentru peruci si accesorii par  (bentite, cozi impletite, cocuri etc).

Furnizorii produselor AMORA detin certificari din partea grupului SGS care este compania mondiala de inspectie, verificare, testare si certificare si este recunoscuta ca punct de referinta global pentru calitate si integritate.

Te asiguram ca Extensiile Din Par 100% Natural Amora vor trece cu succes toate testele calitatii!

Atentie!

• SC EPIC ONE BEAUTY SRL ofera garantie termen de 6 luni pentru extensiile din par natural comercializate pe site-ul www.amora.ro, cu conditia respectarii Regulilor de Intretinere mentionate pe certificatul de calitate regasit in colet.

• Certificatul de calitate nu ofera garantie pentru modul de aplicare, respectiv pentru vopsirea extensiilor!! Acestea reprezinta responsabilitatea hairstylist-ului care v-a asigurat aceste servicii!

• Garantia se pierde daca parul a fost vopsit, periat puternic sau a fost supus unor alte metode agresive;

• Iti recomandam sa testezi calitatea parului in primele zile de la primire; calitatea se va testa pe suvita- tester, nicidecum pe intreg setul!!

• Extensiile tape in ( banda adeziva) vor fi aplicate obligatoriu la saloane profesionale, numai de catre persoane specializate!

• Garantia de retur este pe termen de 14 de zile calendaristice.

• Garantia se pierde daca nu vor fi respectate ,,Regulile de Baza Pentru Intretinerea Extensiilor ” (te rugam sa citesti rubrica ,,Intretinere Extensii”)

Informatii privind returnarea unui produs:

Un produs se poate returna in urmatoarele situatii:

1. Renuntarea la contractul la distanta in termen de 14 zile calendaristice;

1.1 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri suplimentare. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului / clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produsului (cheltuielile de transport) . Restituirea sumei se refera strict la valoarea produselor comandate. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expira in termen de 14 zile din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului respectiv

1.2 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal , trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

• pentru Comenzile achitate cu Card/Op/ramburs/Transfer -> prin virament bancar in contul specificat de client, ulterior;

• Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate

2. Schimb de nuanta/ inlocuire produs;

• Fotografiile de pe site ul www.amora.ro sunt 100% reale, astfel incat tu sa iti poti alege usor si sigur nuanta potrivita, insa , in cazul in care nuanta aleasa nu se potriveste cu parul tau , te rugam sa ne returnezi produsul pentru a fi inlocuit. Taxele de transport vor fi suportate de catre Client.

• Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare , vei achita doar diferenta , respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, costurile de transport vor fi suportate de catre Client/Cumparator.

• In cazul in care ti-ai achizitionat mai mult de un produs, se va trimite retur doar acel produs ( acele produse) pentru care se doreste schimbul.

3. Produs livrat gresit, neconform sau care prezinta deteriorari in momentul livrarii/ receptiei

Fiecare produs Amora este atent verificat de catre sectorul de calitate pentru a fi conform standardelor pentru ca tu sa fii pe deplin multumita ; totodata, ne asiguram ca fiecare comanda sa ajunga la tine in cele mai bune conditii. Insa, in cazul in care:

• primesti un alt produs decat cel comandat de tine , te rugam sa ne semnelezi cat de curand acest aspect,pentru a returna produsul si pentru a fi inlocuit cu cel corect; toate costurile de retur si transport al produsului corect, vor fi suportate de catre Amora;

• produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, poti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a sumei achitate (reprezentand contravaloarea produsului);

• pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor si sa ne semnalezi telefonic acest aspect in cel mai scurt timp.

Depunem toate eforturile pentru ca schimbul tau sa se realizeze chiar in ziua in care primim coletul si inregistram returul, termenul maxim pentru realizarea schimbului fiind de 48 ore , in zilele lucratoare!

Inainte de a trimite coletul retur, te rugam sa te asiguri ca acesta respecta urmatoarele CONDITII:

1. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, copie dupa certificatul pe care l-ati primit si copie dupa factura! In cazul in care produsul returnat nu este in stare corespunzatoare, va fi refuzat din motive de igiena.

Atentie!!!

• Produsele folosite (purtate, spalate, coafate) nu se schimba!!!

• Pentru a vedea culoarea si calitatea extensiilor este de ajuns sa scoateti extensiile din cutie si sa le comparati cu parul dvs.

• Daca indepartati setul de extensii de pe suportul de carton de care este atasat , pierdeti garantia!!

2. In cazul returului prin renuntarea la contract de catre Client, acesta are obligatia sa restituie si eventualele cadouri care l-au insotit;

3. Pentru expedierea coletelor puteti folosi orice serviciu de curierat rapid ( de preferat URGENT CARGUS) Nu primim colete retur prin Posta!!

4. Nu acceptam colete returnate cu taxa ramburs, daca doriti returnarea sumei reprezentand contravaloarea produsului, trimiteti coletul cu valoare ramburs zero , iar banii vor fi virati in contul dvs bancar in termen de 14 zile calendaristice. Contul bancar unde va fi returnata contarvaloarea produsului, precum si numele titularului de cont vor fi mentionate pe spatele 

facturii fiscale care va insoti produsul returnat.

Exceptii:

• Daca totusi ati indepartat extensiile din ambalaj si daca echipa noastra constata, dupa o atenta evaluare , ca nu au fost folosite (spalate, vopsite, tunse, purtate etc), veti fi anuntat in maxim 72 de ore de la constatare, si veti avea posibilitatea schimbarii produsului cu un altul sau veti primi banii inapoi.

• In cazul in care extensiile au fost scoase din ambalajul original si sigiliul a fost rupt, dar nu au fost folosite (purtate, coafate, vopsite) si se doreste schimbul sau returnarea lor, se va percepe o taxa de 25% din valoarea produsului. Destinatia taxei este strict legata de readaptarea produsului – reambalare: ambalaj, timp de lucru.

Ce trebuie sa faci pentru a returna un produs Amora?

1. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, copie dupa certificatul pe care l-ati primit si copie dupa factura!

2. Trimite coletul prin curier, cu ramburs 0 catre SC EPIC ONE BEAUTY SRL , pe adresa : str. Gheorghe Doja , nr 177, Targu Mures, jud.Mures, tel. 0771.484.765

NU ACCEPTAM COLETE TRIMISE PRIN POSTA!

Odata ajuns coletul la noi, veti fi contactat de catre colegii de pe departamentul ,,Retururi si Reclamatii” in vederea solutionarii solicitarii dvs.

Pentru informatii suplimentare, nu ezita sa ne contactezi:

Tel: 0771.484.751 | 0771.484.765;

e-mail: office@amora.ro

Facebook: amora.ro

Instagram: Amora Hair Extensions

Acest site foloseste cookies, continuarea confirma acceptul Dvs.